Masz pytania? Zadzwonimy!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby szybko uzyskać odpowiedzi na swoje wątpliwości lub zgłosić swój udział w wydarzeniu.
Cena zmieni się
9 września
 

OGÓLNOPOLSKI KONGRES DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLNYCH

Wyzwania w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeniami przetwarzania słuchowego i zachowaniami buntowniczymi w edukacji przedszkolnej.

Jak wdrożyć skuteczne strategie i wspierać rozwój dzieci?

15.12.2025 r.
online + dostęp do nagrania
Zobacz program
Do końca
promocji pozostało:
 

Konkretna wiedza i gotowe rozwiązania!

  • Odkryjesz metody, które zmienią Twoje podejście do pracy z dziećmi.
  • Poznasz skuteczne narzędzia i strategie, które pomogą Ci wspierać dzieci z ADHD, autyzmem i zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
  • Zyskasz konkretne umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w pracy przedszkolnej, dzięki praktycznym ćwiczeniom, interaktywnym sesjom Q&A i case studies
  • Zdobędziesz nowe narzędzia do pracy z emocjami, koncentracją i rozwojem społecznym dzieci, a także poszerzysz swoje kompetencje w zakresie dokumentacji i współpracy z rodzicami.

Innowacyjna formuła kongresu:

4 WYZWANIA
  1. Spektrum autyzmu
  2. Zachowania opozycyjno-buntownicze
  3. Zaburzenia przetwarzania słuchowego
  4. ADHD
2 WARSZTATY
  1. Prawo i dokumenty orzeczeniowe
  2. Integracja i współpraca – TUS
6 SESJI Q&A Z EKSPERTKAMI
Po każdym panelu – realne pytania i skuteczne odpowiedzi
4 CASE STUDIES
Konkretne przypadki i sytuacje z praktyki ekspertek.

UWAGA! Dodatkowe materiały dla wszystkich uczestników!

E-BOOK

Terapia pedagogiczna w przedszkolu z elementami SI. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w spektrum autyzmu

Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz, Marta Baj-Lieder

Jak wspierać dzieci w spektrum autyzmu w przedszkolu? Dzięki tej publikacji poznasz gotowe scenariusze zajęć łączące terapię pedagogiczną z elementami integracji sensorycznej (SI). Praktyczne, sprawdzone i dostosowane do potrzeb dzieci w wieku 4–6 lat – idealne dla nauczycieli i terapeutów, którzy chcą realnie wspierać rozwój dzieci z zaburzeniami SI.

E-BOOK

Metody wspomagające regulację emocji. Agresja u dzieci w wieku przedszkolnym

Anna Waleriańczyk

Zrozumieć dziecięcą agresję i skutecznie ją okiełznać? Ten e-book to nie teoria, a konkretna pomoc dla nauczycieli. Znajdziesz tu sprawdzone metody pracy z emocjami, gotowe scenariusze zajęć i zabawy, które pomagają dzieciom lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami. Pomóż maluchom mówić, zamiast krzyczeć!

E-BOOK

Sensozabawy. Gry i zabawy interakcyjne w terapii dzieci z zaburzeniami SI

Alina Jakubowska

15 angażujących zabaw sensorycznych, które dzieci pokochają! Ten e-book to skarbnica pomysłów dla nauczycieli i terapeutów pracujących z przedszkolakami z zaburzeniami SI. Wspiera rozwój zmysłów, koordynację, koncentrację i... sprawia dzieciom radość. A przy okazji – przemyca elementy edukacji matematycznej!

E-BOOK

Terapia lasem. Propozycje zajęć terapeutycznych w lesie z dziećmi w wieku przedszkolnym

Alina Jakubowska

Chcesz zabrać dzieci do lasu i zrobić z tego prawdziwie terapeutyczne doświadczenie? Ten e-book pokaże Ci, jak! Znajdziesz tu gotowe scenariusze leśnych aktywności, które wspierają rozwój ruchowy, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Naucz dzieci uważności, kontaktu z przyrodą i radzenia sobie ze stresem – w rytmie szeleszczących liści i śpiewu ptaków.

Prelegentki

Top tematy Kongresu dla Nauczycieli Przedszkolnych

Wsparcie dla dzieci w spektrum autyzmu
Skuteczne narzędzia komunikacyjne (np. PECS), organizacja przestrzeni przedszkolnej oraz techniki radzenia sobie z emocjami, które pomagają w codziennej pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach.
Zachowania agresywne i opozycyjne
Jak rozpoznać przyczyny trudnych zachowań, wdrażać Trening Zastępowania Agresji oraz wzmacniać pozytywne zachowania w przedszkolu, pomagając dzieciom wyrażać frustrację w sposób konstruktywny.
Dokumentacja i przepisy
Praktyczne wskazówki dla nauczycieli dotyczące interpretacji orzeczeń i tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych (IPET), które są kluczowe w pracy z uczniami posiadającymi orzeczenia.
Zaburzenia przetwarzania słuchowego (APD)
Diagnoza i wsparcie dzieci z trudnościami w odbiorze dźwięków, techniki pomocne w nauce mowy, czytania i pisania, które wspierają dzieci w codziennej edukacji.
Techniki zwiększające koncentrację u dzieci z ADHD
Skuteczne metody pracy, jak wprowadzenie prostych harmonogramów, technik mindfulness oraz zabaw sensorycznych, które poprawiają koncentrację i zarządzanie energią dziecka w przedszkolu.
Rozpoczynamy pierwszą turę przedsprzedaży!
Zarejestruj się w najniższej cenie tylko do 9 września!!! Po tym terminie ceny wzrosną

Program Kongresu

 

15.12.2025

PRELEGENT:
Nazwisko prelegentki podamy wkrótce
 
Panel I

Wyzwania w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu

KOMUNIKACJA, SAMOREGULACJA EMOCJONALNA I BUDOWANIE RELACJI SPOŁECZNYCH
  • Jak pracować, gdy dziecko nie mówi, nie patrzy i nie reaguje? 
    Realne trudności w zakresie komunikacji, koncentracji uwagi i relacjach społecznych – co robić, gdy standardowe metody zawodzą?
  • Czy to już spektrum autyzmu, czy „trudne zachowanie”?
    Rozpoznawanie i różnicowanie objawów ASD u dzieci w wieku przedszkolnym – jak nie przeoczyć pierwszych sygnałów i uniknąć błędów diagnostycznych?
  • Jak uczyć dziecko, które myśli inaczej?
    Dobór skutecznych strategii edukacyjnych i komunikacyjnych – jak dostosować materiały, przestrzeń i tempo pracy do indywidualnych potrzeb malucha w spektrum?
JAK SKUTECZNIE WSPIERAĆ DZIECKO W SPEKTRUM AUTYZMU NA CO DZIEŃ?
  • Co robić, gdy dziecko nie radzi sobie ze zmianą?
    Nauczysz się, jak tworzyć spójne, przewidywalne środowisko, które pomaga dzieciom z autyzmem czuć się bezpiecznie i zmniejsza liczbę trudnych zachowań – z wykorzystaniem harmonogramów, struktur dnia i zasad wizualnych.
  • Jak pracować nad koncentracją i komunikacją u dziecka, które unika kontaktu?
    Poznasz konkretne techniki rozwijające komunikację werbalną i niewerbalną, w tym sprawdzone metody jak PECS (system komunikacji obrazkowej) i AAC (komunikacja alternatywna), które umożliwiają dzieciom wyrażanie potrzeb, emocji i podejmowanie inicjatywy w relacjach.
  • Jak pomóc dziecku, które reaguje złością lub wycofaniem na zbyt dużo bodźców?
    Dowiesz się, jak stosować ćwiczenia i strategie sensoryczne w codziennej pracy – by wspierać samoregulację, wyciszenie oraz lepszą tolerancję na bodźce z otoczenia.
CASE STUDY:
Przedszkolak z ASD – ograniczona komunikacja werbalna, częste wybuchy złości, reakcje autoagresywne i trudności z nawiązywaniem kontaktu. Dziecko nie sygnalizuje potrzeb w sposób zrozumiały dla otoczenia, a próby wejścia w interakcję kończą się często krzykiem lub izolacją.
Jak rozpoznać przyczynę wybuchów złości u dziecka, które nie mówi? Analiza sytuacji: wybuch jako forma komunikatu.
Sesja Q&A z prelegentką
TOOLBOX: Terapia pedagogiczna w przedszkolu z elementami SI. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w spektrum autyzmu - Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz, Marta Baj-Lieder
PRELEGENT:
Kamila Olga Stępień-Rejszel
 
Panel II

Wyzwania w pracy z dzieckiem z zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi (ODD)

ZARZĄDZANIE AGRESJĄ I EMOCJAMI
  • Jak radzić sobie z agresywnymi zachowaniami u dzieci, takimi jak bicie rówieśników, gryzienie i autoagresja?
    Rozpoznawanie przyczyny trudnych zachowań i wdrażanie strategii, które zmniejszą częstotliwość wybuchów agresji.
  • Dlaczego dzieci, które wydają się opozycyjne, często mają trudności ze współpracą, gdy brakuje wyraźnych granic i zasad?
    Tworzenie spójnej struktury dnia i konsekwentnie wdrażanie reguł, które pomagają maluchom lepiej radzić sobie z emocjami.
  • Co zrobić kiedy dziecko nie potrafi adaptacyjnie wyrażać frustracji i złości?
    Nauka self-REG w pracy grupowej i indywidualnej.
JAK SKUTECZNIE WSPIERAĆ DZIECKO Z ODD NA CO DZIEŃ?
  • Hormonalne, genetyczne i społeczne czynniki, które mogą wpływać na agresję u dzieci.
    Zrozumiesz, w jaki sposób te aspekty mogą kształtować zachowanie maluchów. Poznasz strategie zapobiegania agresji w kontekście przedszkolnym.
  • Jak rozpoznać i reagować na negatywne wzorce zachowań?
    Dowiesz się, jak wykorzystać techniki poznawczo-behawioralne do zmiany zachowań opozycyjnych i agresywnych oraz jak motywować dzieci do pozytywnej przemiany.
  • W jaki sposób przeprowadzać skuteczne rozmowy z maluchami?
    Poznasz przykłady ćwiczeń do zastosowania w grupie z wykorzystaniem elementów komunikacji Porozumienia bez Przemocy (NVC).
CASE STUDY:
Przedszkolak z ODD – częste sprzeciwy wobec poleceń, agresywne reakcje wobec rówieśników, wybuchy złości i trudności z przestrzeganiem zasad. Dziecko często odmawia współpracy, ignoruje prośby o wykonanie prostych zadań, a w sytuacjach stresujących reaguje krzykiem lub agresją fizyczną. Próby interakcji z dzieckiem często kończą się oporem lub izolowaniem się od innych, co utrudnia nawiązywanie relacji w grupie.
Jak rozpoznawać wczesne sygnały agresji u dziecka, zarówno w relacjach rówieśniczych, jak i w kontekście interakcji z dorosłymi? Praktyczne narzędzia wykorzystywane w TZA.
Sesja Q&A z prelegentką
TOOLBOX: Metody wspomagające regulację emocji. Agresja u dzieci w wieku przedszkolnym - Anna Waleriańczyk
PRELEGENT:
Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
 
Panel III

Wyzwania w pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania słuchowego

DIAGNOZA, EDUKACJA I CODZIENNE WSPARCIE DZIECKA
  • Na czym polegają zaburzenia przetwarzania słuchowego u dzieci w wieku przedszkolnym?
    Przyczyny trudności z odbiorem i interpretowaniem dźwięków u maluchów z ASD – co warto wiedzieć o wyzwaniach związanych z przetwarzaniem słuchowym u dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Jakie są najczęstsze objawy APD i jak wpływają one na codzienne funkcjonowanie dzieci?
    Konsekwencje zaburzeń przetwarzania słuchowego na zdolności komunikacyjne, koncentrację uwagi oraz codzienne zadania edukacyjne w przedszkolu, takie jak rozumienie poleceń czy wykonywanie prostych zadań.
  • Jakie skutki w rozwoju dziecka ma niezdiagnozowane APD?
    Rozpoznawanie pierwszych objawów zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci w wieku przedszkolnym – jak trudności w przetwarzaniu dźwięków mogą prowadzić do opóźnień w nauce oraz czytaniem i pisaniem.
JAK SKUTECZNIE WSPIERAĆ DZIECKO NA CO DZIEŃ?
  • W jaki sposób skutecznie diagnozować zaburzenia słuchowe u dzieci?
    Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać odpowiednie narzędzia diagnostyczne i techniki obserwacji.
  • Co zawrzeć w indywidualnym planie wsparcia dla dziecka z APD?
    Poznasz zasady tworzenia planu wsparcia, który uwzględnia specyficzne trudności w przetwarzaniu słuchowym i jak dostosować metody edukacyjne do potrzeb malucha.
  • Jak wdrożyć metodologię nauczania w przedszkolu, by wspierać dzieci z APD?
    Nauczysz się technik i strategii, które pozwalają na skuteczną pracę z maluchami z zaburzeniami przetwarzania słuchowego, pomagając im w nauce mowy, czytania i pisania, a także w codziennych zadaniach edukacyjnych. Poznasz ćwiczenia, które wspierają poprawę odbioru i rozumienia dźwięków, pomagając dzieciom z APD lepiej funkcjonować w środowisku edukacyjnym.
CASE STUDY:
Przedszkolak z APD – 5-letni chłopiec z postawioną diagnozą. Dziecko często reaguje na bodźce dźwiękowe w sposób nadmierny lub opóźniony. Ma trudności w rozumieniu poleceń, gdy są one wydawane w głośnym lub chaotycznym otoczeniu, co wpływa na jego zachowanie i komunikację w grupie przedszkolnej. Chłopiec ma również problemy z utrzymaniem uwagi na słowach nauczyciela, zwłaszcza gdy inne dzieci rozmawiają w tle.
Jak współpracować z rodzicami i specjalistami? Omówienie roli rodziców, nauczycieli i terapeutów w pracy z dzieckiem z APD, w tym wdrażanie prostych metod pracy w domu.
Sesja Q&A z prelegentką
TOOLBOX: Sensozabawy. Gry i zabawy interakcyjne - Alina Jakubowska
PRELEGENT:
Adriana Kloskowska
 
Panel IV

Wyzwania w pracy z dzieckiem z ADHD

EFEKTYWNE TECHNIKI ZWIĘKSZAJĄCE KONCENTRACJĘ U DZIECKA Z ADHD
  • Jak radzić sobie z dzieckiem, które nie potrafi skupić uwagi przez dłuższy czas?
    Trudności w utrzymaniu koncentracji, impulsywność oraz zmienność aktywności – co robić, gdy dziecko szybko traci zainteresowanie zadaniem i przechodzi do kolejnej czynnośc?
  • Jak pomóc dziecku, które przerywa innym w trakcie rozmowy lub w grupowych aktywnościach?
    Problemy z przestrzeganiem zasad – jak rozwijać umiejętności społeczne i komunikacyjne, które pomagają w funkcjonowaniu w grupie?
  • Jak zorganizować przestrzeń przedszkolną, by wspierała dziecko z ADHD w utrzymaniu uwagi?
    Przestrzeń edukacyjna jako narzędzie – jak dostosować ją, by minimalizować rozproszenia i wspierać dzieci w koncentracji na zadaniach, jednocześnie dbając o ich poczucie bezpieczeństwa i komfortu?
JAK SKUTECZNIE WSPIERAĆ DZIECKO NA CO DZIEŃ?
  • Jak wprowadzić proste metody strukturalizujące dzień przedszkolaka, takie jak harmonogramy czy wizualne wskazówki?
    Dowiesz się, jak stworzyć przewidywalne i uporządkowane środowisko, które wspiera dzieci w utrzymaniu uwagi oraz w poczuciu bezpieczeństwa i kontroli.
  • Jakie techniki mindfulness, zabawy sensoryczne i gry rozwijające koncentrację stosować w pracy z dziećmi?
    Poznasz techniki, które pomagają dzieciom z ADHD w utrzymaniu koncentracji, w tym ćwiczenia oddechowe oraz zabawy angażujące zmysły. Dzięki tym metodom dzieci poprawią zdolność do skupienia uwagi, a także nauczą się lepiej zarządzać swoją energią i emocjami. Jak bajkoterapia może wspierać rozwój emocjonalny i społeczny dzieci z ADHD?
    Dowiesz się, jak bajki pomagają dzieciom z ADHD w koncentracji na szczegółach fabuły oraz rozpoznawaniu emocji. Poznasz, jak wykorzystać opowieści do rozwoju umiejętności emocjonalnych i społecznych, co wpłynie na relacje z rówieśnikami i ułatwi codzienne funkcjonowanie.
CASE STUDY:
Dziecko z ADHD: Przedszkolak, 6-letnia dziewczynka, zdiagnozowane ADHD. Dziecko przejawia trudności w organizacji własnych działań, zapomina o ważnych zadaniach, ma kłopoty z planowaniem i wykonywaniem czynności w odpowiedniej kolejności. Dziewczynka często przerywa innym dzieciom w trakcie rozmów, trudno jej poczekać na swoją kolej. W sytuacjach, które wymagają czekania (np. kolejka do zabawy), może wybuchać niekontrolowanymi emocjami – w tym płaczem lub agresją werbalną. Często zmienia aktywności, nie kończąc rozpoczętych zadań, co sprawia, że ma trudności z utrzymaniem porządku w swojej przestrzeni (np. zostawia zabawki, książki lub materiały edukacyjne w różnych częściach sali).
Jak wspierać dziecko w rozwijaniu umiejętności społecznych, gdy ma problemy z czekaniem na swoją kolej i przerywaniem innym? Poznasz techniki, które pomagają w nauce cierpliwości i szanowania przestrzeni innych dzieci, takie jak wykorzystywanie gier i ćwiczeń, które rozwijają umiejętność czekania, dzielenia się oraz współpracy w grupie.
TOOLBOX: Terapia lasem. Propozycje zajęć terapeutycznych dla dzieci - Alina Jakubowska

Warsztaty

 
Małgorzata Łoskot
WARSZTAT I

Dokumentacja w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Warsztat dedykowany nauczycielom przedszkola, którzy w codziennej pracy mierzą się z dokumentacją związaną z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz z realizacją zaleceń zawartych w IPET i WOPFU.

W programie warsztatu:
  • Jakie obowiązki prawne spoczywają na nauczycielu przedszkola po otrzymaniu orzeczenia – kiedy i jak wdrażać działania?
  • Jak czytać i interpretować zapisy w orzeczeniu, by trafnie przełożyć je na konkretne dostosowania w codziennej pracy z dzieckiem?
  • Jak przygotować dokumentację zgodną z wymaganiami — IPET i WOPFU w praktyce przedszkolnej?
  • Jak dokumentować postępy dziecka i reagować na zmiany w funkcjonowaniu przedszkolaka?
  • Analiza najczęstszych nieprawidłowości w dokumentacji – na co szczególnie zwracają uwagę kontrole kuratoryjne?
DODATKOWO
  • Omówienie przykładowych zapisów do IPET i WOPFU dostosowanych do realiów przedszkola
  • Praktyczne wskazówki dotyczące aktualizacji dokumentacji w trakcie roku szkolnego
  • Zmiany w przepisach MEN dotyczące dzieci z ADHD i innymi zaburzeniami neurorozwojowymi
  • Czas na pytania i indywidualne wątpliwości — sesja Q&A z ekspertką
 
Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
WARSZTAT II

Elementy TUS wspierające integrację i współpracę w przedszkolu

Wyzwania: Realne trudności w zakresie komunikacji, koncentracji uwagi i relacji społecznych – co robić, gdy standardowe metody zawodzą?

  • Jak przebiega rozwój emocjonalny u dziecka w wieku przedszkolnym?
    Poznanie kamieni milowych w zakresie rozwoju emocjonalnego. Ustalenie, jakie są etapy rozwoju relacji z rówieśnikami.
  • Skąd u dzieci trudności z radzeniem sobie z emocjami?
    Dobór skutecznych strategii edukacyjnych i komunikacyjnych – jak dostosować materiały, przestrzeń i tempo pracy do indywidualnych potrzeb emocjonalnych dziecka i jak pracować ze zróżnicowaną w rozwoju emocjonalnym grupa?
Jak skutecznie wspierać dzieci w obszarze integracji i współpracy?
  • Jakie są kluczowe umiejętności społeczne do rozwijania w grupie przedszkolnej?
    Nauczysz się, jak doskonalić u dzieci takie umiejętność jak słuchanie, inicjowanie i podtrzymywanie kontaktu, proszenie o pomoc oraz oferowanie pomocy, czekanie na swoją kolej oraz radzenie sobie z porażką.
  • Jak budować klimat wspierający integrację i współpracę grupy?
    Poznasz konkretne techniki rozwijające integrację grupy. Będziesz w stanie wprowadzać codzienne rytuały, poranne kręgi, które pozwolą dzieciom lepiej się poznać. Zrozumiesz, jak ważne jest przygotowanie kodeksu grupowego wspólnie ze wszystkimi dziećmi, a wszystko to w oparciu o przykładowe działania z życia przedszkola.
  • Jakie praktyczne ćwiczenia i aktywności z wykorzystaniem TUS można wprowadzić w grupie przedszkolnej?
    Poznasz wiele ciekawych zabaw, które będą wspierały współpracę, pomagały dzieciom rozpoznawać emocje i je komunikować oraz pozwolą im lepiej budować relacje z rówieśnikami.
DODATKOWO
  • Sesja Q&A z prelegentką

Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat na całe zamówienie.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!

kupując dwa bilety,
otrzymasz
rabat
50 zł netto
kupując trzy bilety,
otrzymasz
rabat
105 zł netto
kupując cztery bilety,
otrzymasz
rabat
180 zł netto
kupując pięć biletów,
otrzymasz
rabat
275 zł netto
Promocja obowiązuje przy zakupie wielokrotności tego samego wariantu.
Jeśli chcesz zakupić kilka różnych, skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Kup bilet
Wybierz swój wariant

Do końca
promocji pozostało:
 
Kongres
Online
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach naukowych w formule online
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w kongresie
  • 7-dniowy dostęp do nagrań z kongresu
  • TOOLBOXY lekcyjne – pakiet materiałów dydaktycznych
  • Warsztat I: Dokumentacja w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Warsztat II: Elementy TUS wspierające integrację i współpracę w przedszkolu
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
Cena zmienia się 9 września
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat I
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach naukowych w formule online
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w kongresie
  • 7-dniowy dostęp do nagrań z kongresu
  • TOOLBOXY lekcyjne – pakiet materiałów dydaktycznych
  • Warsztat I: Dokumentacja w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Warsztat II: Elementy TUS wspierające integrację i współpracę w przedszkolu
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
Cena zmienia się 9 września
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat II
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach naukowych w formule online
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w kongresie
  • 7-dniowy dostęp do nagrań z kongresu
  • TOOLBOXY lekcyjne – pakiet materiałów dydaktycznych
  • Warsztat I: Dokumentacja w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Warsztat II: Elementy TUS wspierające integrację i współpracę w przedszkolu
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
Cena zmienia się 9 września
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona
Kongres Online
+ Warsztat I i II
zł netto
zł brutto
zł netto / zł brutto
  • Udział we wszystkich sesjach naukowych w formule online
  • Imienny e-certyfikat potwierdzający udział w kongresie
  • 7-dniowy dostęp do nagrań z kongresu
  • TOOLBOXY lekcyjne – pakiet materiałów dydaktycznych
  • Warsztat I: Dokumentacja w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Warsztat II: Elementy TUS wspierające integrację i współpracę w przedszkolu
  • Dodatkowy imienny e-certyfikat potwierdzający udział warsztatach
Cena zmienia się 9 września
zł netto ( zł brutto)
Pula biletów promocyjnych jest ograniczona

KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca reklamowa

Natalia Łodyga

Natalia.Lodyga@forum-media.pl
tel. kom.: +48 601 325 345

Opieka merytoryczna

Natalia Malińska

natalia.malinska@forum-media.pl

Współpraca barterowa

Natalia Zdunek

natalia.zdunek@forum-media.pl
tel. kom.: 692 057 033

Organizacja szkoleń wewnętrznych

Weronika Nowacka

weronika.nowacka@forum-media.pl
tel.: +48 61 62 87 004

Dołącz do naszej Konferencji dla nauczycieli przedszkolnych i rozwijaj swoje umiejętności w pracy z dziećmi. Nasz kongres to wyjątkowe wydarzenie, które pozwala na poszerzenie wiedzy w zakresie nowoczesnych metod edukacyjnych, diagnozy oraz terapii. Spotkaj się z profesjonalistami i ekspertami, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i praktycznymi wskazówkami. Zarejestruj się na Kongres dla nauczycieli przedszkolnych i zainwestuj w swój rozwój zawodowy!
Niezależnie od programu każdej edycji, nasza konferencja jest idealną okazją do poszerzenia wiedzy o współczesnych metodach pracy w przedszkolu. Wydarzenie oferuje unikalną możliwość wymiany doświadczeń z innymi specjalistami oraz zdobycia wiedzy na temat pracy z dziećmi. Dowiedz się, jak jeszcze lepiej wspierać rozwój najmłodszych!
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 61 66 55 721

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2025 Forum Media Polska